maandag 26 mei 2014

Inspiratie | Interieurs die ik leuk vind


Ik woon nu al een dikke maand op mezelf en ik ben druk bezig om de puntjes op de i te zetten in mijn nieuwe stekkie. Make-up en kleding zijn even niet meer interessant, ik wil leuke interieur spulletjes! Kijk je mee naar wat ik leuk vind?






ikea inspiratie via het blog livethemmaHome Decor Obsession | via Tumblr




Home Decor Obsession | via Tumblr


Living Room Ideas #13


Zoals je kan zien hou ik erg van warme kleuren. Wel vind ik het mooi als er frisse kleuraccenten in het interieur zitten, zoals licht blauw. Verschillende soorten texturen vind ik ook geweldig: hout, glas, wol en schapenvacht. Het is leuk om daar mee te spelen en om te proberen het in balans te krijgen. Het inrichten van mijn slaapkamer en de woonkamer ( in mijn ouderlijk huis ) vond ik vroeger al geweldig om te doen, in de IKEA werd ik helemaal gek, zoveel leuke dingen zag ik. Toen ik de sleutel van mijn appartement kreeg was ik dan ook als een kind zo blij: lekker inrichten, alles op mijn eigen manier doen en het helemaal naar mijn smaak maken. Tot nu toe ben ik heel blij met het resultaat, hier een kleine preview:


Dit is echt maar een klein deel van mijn woning en heel misschien maak ik nog een losse blogpost met foto's van m'n paleisje.

Wat vindt jij van deze stijl? 



3 opmerkingen:

  1. lovely ziet er prachtig uit gave inspiratie liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt een leuke stijl, lijkt een beetje op de mijne hihi. Zo'n bank heb ik namelijk ook die jij hebt. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!