dinsdag 13 mei 2014

NEW IN + NOTD | Karls Says 'Call me princess'

 Vandaag schrijf ik na een lange tijd weer eens een blogpost. Druk met school en werk kwam het bloggen er niet meer van helaas.. Maar nadat ik gister deze lakjes op mijn nagels smeerde moest ik hier even wat over schrijven, want wat zijn ze mooi. De nieuwe Catrice lakjes. Lees snel verder voor de swatches!


 57 Karl Says Très Chic en Crushed Crystal 06 Call Me Princess

Ik heb op mijn ring vinder de creamy lak aangebracht, die tot mijn grote verbazing in één laag al volledig dekt. Hij droogt ook heel erg snel. In de winkel was ik niet zo zeker of ik de kleur wel mooi zou vinden maar nu ik hem zo zie vind ik het lakje prachtig!

Ook ik moest de beroemde Call Me Princess uitproberen en wat is ie mooi. Prachtige roze liquid sand met een gouden gloed, ik hou d'r van,

Heerlijke lakjes voor een fijne prijs, alleen jammer dat Catrice er niet voor zorgt dat de kwastjes netjes zijn afgesneden. Hierdoor is het erg lastig om de nagellak netjes aan te brengen.


Call Me Princess kost €3,39 en Karl Says Très Chic kost €2,99

Catrice is verkrijgbaar bij het Kruidvat en de Trekpleister.

2 opmerkingen:

  1. wauw hele mooie nagellakjes zijn dit ik heb ze beiden! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit aan gedacht deze twee te combineren, maar wauw! Staat goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!