dinsdag 12 augustus 2014

Fashion / lifestyle | Mijn kledingkast

Mijn kledingkast zat vol, heel erg vol. Ook was het een ongeorganiseerde bende, daar moest wat aan veranderen. Het kwam dan ook goed uit dat ik ging verhuizen: alles goed uitzoeken en de kast opnieuw indelen. Ik wil je graag mijn nieuwe indeling laten zien!


Een paar jaar geleden heb ik een Ikea Pax kast gekregen van mijn ouders. Een superfijne kast waar heel veel kleding in past.


Op de onderste en bovenste planken heb ik mijn schoenen staan, ik heb zo veel kleding weggedaan dat ik genoeg ruimte had om al mijn schoenen in mijn kast neer te zetten. Ook heb ik de meeste kleding opgehangen, zo blijft het mooi en heb ik een goed overzicht van alle kledingstukken die ik aan kan trekken. 


De beste koop van het afgelopen jaar: mijn paar Nike Air Max. Wat een geweldige schoenen en ik ben van plan nog een paar te kopen. Ze lopen heerlijk en passen praktisch overal bij. Ik was bang dat de Nike's heel asociaal zouden staan, maar dat valt echt heel erg mee. Ik hou van deze schoenen.


Het indelen van de kast heb ik helemaal zelf gedaan. Op een vrije dag ben ik aan de slag gegaan met de schroevendraaier en voor ik het wist zat de kast in elkaar. De deuren zitten inmiddels ook op hun plek maar daar ben ik vergeten een foto van te maken.

Ik ben erg blij met de manier waarop ik mijn kast heb ingericht.

Hoe heb jij je kast ingericht? Liefs!

2 opmerkingen:

  1. Oh wauw, wat heb je een mooie, grote kledingkast! Mijne is helaas een stuk kleiner.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooie kledingkast! En leuk artikel.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!