maandag 18 augustus 2014

SHOPBLOG | DA, Kruidvat en Op = Op Voordeelshop

Ik ben afgelopen week in één keer geslaagd voor mijn autorijbewijs, en om dat te vieren heb ik een aantal make-up producten gekocht die ik al een tijdje op het oog had. Ik wil jullie graag laten zien wat ik gekocht heb!




Allereerst kocht ik het W7 In The Nude palette. Ik heb hem al op een hele boel beautyblogs voorbij zien komen en dus besloot ik dit palette aan te schaffen. Ik kocht hem bij de Op = Op Voordeelshop voor €7,99.

Ook liep ik even de DA drogist binnen, en daar zag ik deze glasvijl van Casuelle liggen. Een tijd is mijn glasvijl van Herôme kapot gegaan, dus ik kocht er een bij de Primark. Ik heb er een paar nagels mee gevijld maar het ging voor geen meter. Het stroeve 'glas' laagje liet los, het was dus geen echt glasvijl.   Tijd voor een goede, nieuwe vijl en dus kocht is voor €4,95 deze vijl van Casuelle!



Ook kocht ik twee prachige lipsticks van Catrice. De felle roze  kleur is 320 Kiss Kiss Hibiscus. Van de donkere kleur weet ik de naam niet meer, en ik kan met geen mogelijkheid de naam vinden op internet.  De lipstick zit in een jasje die ik bij mijn ouders thuis heb hangen dus kan ik niet kijken welke kleur deze lipstick is.  Allebei de producten kosten €3,99 en zijn verkrijgbaar bij het Kruidvat.

De swatches van de Catrice lipsticks. 



 Ook kocht ik nog twee nagelproducten. Ik kocht een prachtige zachtroze lakje van Essie. Hij dekt onverwacht goed en is echt een perfect lakje wanneer je snel je nagels een verzorgde look wil geven. Ook kocht ik een basecoat van Rimmel. Deze heb ik al een keer eerder gehad (alleen dan de oude verpakking), en hij is echt heel erg fijn. Goede basecoat die ook zorgt voor gevoede en verzorgde nagels.

Rimmel Nail Nurse basecoat -  €7,99
Essie  Spin The Bottle - €10,00


Dit was mijn kleine shopblog!

Heb jij de laatste tijd nog wat leuks gekocht?

Liefs!



6 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! Ik heb het W7 palette ook thuis. Ben benieuwd wat jij ervan vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen! Ik ben heel benieuwd naar het W7 palette, ik hoor van zoveel mensen dat hij heel fijn is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen heb je gedaan! En terecht: Je rijbewijs halen MOET gevierd worden!
    Ik heb de laatste tijd vooral kleding gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingetjes heb je gekocht, de lipsticks zijn echt prachtig! X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!