maandag 1 september 2014

Beauty | Mijn lipstick stash!

Ik hou van lipstick. Vaak pak ik dezelfde kleuren uit mijn stash, maar eigenlijk heb ik een heleboel kleuren die ik nauwelijks draag. Toen ik weer eens door mijn collectie rommelde kwam ik veel vergeten lipsticks tegen en dat is zonde natuurlijk. Ik zocht alles uit en maakte er meteen foto's en swatches van. Daarom laat ik jullie vandaag mijn lipstick stash zien. Klik snel verder!


















Swatchen van boven naar beneden:
Catrice - Matt-erial Girl
Catrice - Kiss Kiss Hibiscus
Catrice - Frozen Rose
Catrice - Matt About Pink

Van Catrice heb ik de meeste kleuren in mijn stash, simpelweg omdat het een goede kwaliteit lipstick is voor een goede prijs.  Matt About Pink draag ik het meest, wat een topper is dat!


Deze nude kleuren draag ik meestal bij een wat heftiger make-up look. Vooral The Nuder The Better gaat snel mijn tas in om onderweg even snel op te doen.

De volgorde van de twee bovenstaande foto's van de lipsticks en swatches komt overeen.




Rimmel heeft ook een hele boel mooie lipsticks in haar assortiment. Ik ben de laatste tijd erg fan van de Moisture Renuw lipsticks. Dat is ook wel te zien, ik heb drie prachtige kleuren in mijn stash, en daar ben ik erg blij mee!


Barry M maakt hele mooie lipsticks, ik kocht er één in Londen en één bestelde ik online. De licht roze is niet de goede nude tint voor mij, maar met een lipgloss d'r overheen is het wel een leuke combi. De Barry M lipsticks zijn allebei mat, vooral bij die donker roze een erg mooi effect. Ook de rode Hema lipstick is mat, waardoor die erg goed blijft zitten. Dit is ook de reden dat deze rode lipstick mijn ultimate favorite is als het gaat om rode lipproducten!

De bovenstaande lipsticks zijn van de Flormar. Mooie producten, toch pak is ze amper. De oranje variant met paarse huls is mat, maar de textuur is naar mijn mening veel te droog, hij draagt helaas dus niet fijn. De rode lipstick is wel erg fijn en droogt een beetje mat op.


Deze lipsticks ben ik een beetje vergeten. Sleek Barely There droeg ik een jaar terug veel, maar die is op de een of andere manier ergens achter in de kast beland. Zonde!


Al deze drie lipsticks zijn van de Etos. Het zijn erg mooie kleuren, maar ze moeten wel opgebouwd worden. De pigmentatie is niet geweldig maar na het opbouwend aanbrengen is dit niet meer te zien. Leuke lipsticks voor een leuke prijs.


De laatste vier lipsticks die ik jullie kan laten zien. De duurste en goedkoopste op een foto. De lipstick van MAC is echt een van mijn favorieten. Niet per se om de kleur maar om de herinnering die er aan vast zit, deze beauty kocht ik namelijk in Londen. Een super souvenir dus! Verder zie je een lipstick van Essence en twee lipsticks van Niveau Beauty die ik nooit draag. Ook deze moet ik maar eens vaker op doen.

Dit waren alle lipsticks uit mijn stash die ik je kan laten zien. Her en der liggen nog wel een aantal lipsticks, een stuk of drie. Ik kon ze zo gauw niet vinden, waarschijnlijk liggen ze bij mijn ouders thuis.

Wat vind jij van mijn stash?

Liefs Janniek!

4 opmerkingen:

  1. Je hebt echt hele mooie kleuren in je stash zitten x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi veel felle kleuren, i love it! groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat heb je er veel! super leuke kleurtjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige stash heb je! Ik ben ook gek op de lipsticks van Catrice (en Essence).

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!