donderdag 25 september 2014

Inspiratie | 3 x H&M wishlist ♥

Het herfstachtige weer is nu toch écht begonnen. De zomer was heerlijk maar de herfst en de winter hebben zo hun charme. Wat ook leuk is aan de seizoenswisseling: lekker shoppen voor een nieuwe winterse garderobe. Vandaag laat ik je drie collages zien die je hopelijk wat inspiratie geven om lekker te kunnen winkelen bij de H&M!



Donker weer hoeft nog niet te betekenen dat je je ook donker moet kleden. Wel heb ik bij deze outfit een herfstig paars/rode nagellak uitgekozen.



Wanneer het echt koud gaat worden blijven de hakken in de kast en gaan we voor comfy boots. Ook kunnen de truien en vesten niet ontbreken. De outfit hierboven is heerlijk warm maar toch hartstikke stylish! 





In de winter kan je natuurlijk altijd chique uitpakken, en wel met deze outfit! De peplumtop en de rok maken het geheel netjes en zelfs geschikt voor een zakelijke afspraak. Het prachtige blush pallet zorgt voor een mooie gloed, want in de wintermaanden kan onze huid wel een glossje gebruiken.


Ik vind dat ze dit jaar heel veel leuke items hebben bij de H&M, ook is het allemaal erg betaalbaar!

De lente is nog lang niet in zicht dus we hebben nog lekker lang om fijn te shoppen.

Alle items zijn verkrijgbaar bij de H&M filialen en hm.com.
Liefst!

9 opmerkingen:

  1. ik heb gisteren ook weer voor 75 euro besteld! oops lief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben ze weer leuke enkellaarsjes! Helemaal fan van :) binnenkort lekker shoppen in H&M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post! Een combinatie van de drie collages zou voor mij de ideale najaarsoutfit zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post, ik heb ook nog paar H&M-items op mijn wishlist staan :)

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke post! Ik vind de combinatie van de peplumtop en de rok erg mooi, daar hou ik van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie items heb je bij elkaar gesprokkeld! Wel precies op goede moment, ik ga net vandaag een dagje shoppen.. Mijn lege portemonnee begroet me alvast! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfits heb je samengesteld! X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!