woensdag 29 oktober 2014

FOTD | Autumn Is Coming!

Hey! Vandaag heb ik een Face Of The Day voor jullie! Ik ga de eerste FOTD op mijn blog meteen goed aanpakken met een look die je niet snel bij mij zou verwachten. Hint: het is herfst en de donkere kleurtjes worden weer uit de kast getrokken....

 

De look!  Heel simpel maar hij valt wel lekker op. Toen ik naar buiten keek vanochtend was het zulk donker weer dat ik besloot mijn make-up daar op aan te passen, haha. Normaal draag ik alleen maar lichte of roze kleuren maar vandaag ging ik lekker voor deze kleur. Een matte paars/rode kleur. Ik had niet verwacht dat het me zou staan. Ik kocht deze lipstick namelijk voor de grap, in de sale, om hem uit te proberen. Met dit herfstige weer is deze lipstick echt mijn favoriet geworden!  Ik heb de look voor de rest heel neutraal gehouden.

 
Wat heb ik gebruikt?

Gezicht:
- Catrice All Matt Plus 020 Nude Beige
- Essence All About Matt (heeft het vallen uit mijn tas voor de helft overleefd)
- MAC Style Frost

Wenkbrauwen:
- Catrice 02 Date With Ash-ton

Ogen:
- Wet 'n wild XXL lashes
- Essence get BIG lashes waterproof

Lippen:
- Catrice Matt-erial Girl

Kleding:
- Trui - Primark
- Ketting - Primark


Wat vinden jullie van mijn look en zal ik vaker een FOTD plaatsen?
Liefs!

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke look! die kleur staat je idd leuk en is lekker herfstig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke look, je lipstick staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lipstick staat je echt prachtig en wauw wat ben ik jaloers op jouw gave huid zeg! Leuke blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! XO
    http://www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die lipstick echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een onwijs mooie look. Ik ben vooral verliefd op je prachtige lipstick. Je statement ketting vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kleur van lippenstift staat je echt goed, mooie ketting ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Wat is je huid flawless zeg. Rode lippen staan je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi, die lichte trui, zilveren ketting en dan je lippen zo laten knallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige look! Ik vind de kleur van je lippenstift geweldig, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige look! Ik vind met name je lipstick erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie look! En wat een prachtige huid heb je zeg (:
    Liefs
    Birgit x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!