woensdag 22 oktober 2014

Review | Catrice Lipstick Ultimate Stay + Lipgloss Made To Stay

Vandaag heb ik voor jullie een review van een paar hele mooie Catrice producten. Ik heb twee nieuwe Ultimate Stay lipsticks en een Made To Stay lipgloss gekocht. Benieuwd naar het eindoordeel? Klik dan snel verder!



Eerst bespreek ik de lipsticks met jullie. Catrice claimt dat deze lipstick muurvast blijven zitten. De hulzen zien er anders uit dan normaal. Ze zien er mooi en strak uit waardoor de producten een luxe uitstraling krijgen. Ik heb dus een erg hoge verwachting van deze lipsticks! ik review 030 Wood You Love Me en 120 Looks Like Coral!.

De swatches zien er erg goed uit. Wood You Love Me is wel een beetje meer gepigmenteerd en romiger. Looks Like Coral heeft een iets drogere textuur, wat op zich helemaal niet verkeerd is. Misschien blijft de lipstick wel erg goed zitten daardoor.

Zonder lipstick.






120 Looks Like Coral! is echt een prachtige kleur die prima dekt. Het is een warme roze die naar de rood neigt. Toch is mijn favoriet 020 Woud You Love Me. Een hele mooie nude kleur die naar de bruine kant nijgt. Normaal hou ik daar absoluut niet van, maar op de een of andere manier vind ik deze kleur erg mooi staan.  De kleur dekt erg goed, wat  fijn is met zo'n nude kleur.


Voordelen:
- Strakke, luxe verpakking
- Kleuren dekken goed
- Lipsticks zijn niet duur
- Verkrijgbaar bij de drogist
- De producten brengen erg fijn aan door de romigheid van de lipsticks

Nadelen:
- De lipsticks zijn een euro duurder dan de andere Catrice lipsticks
- Alleen verkrijgbaar bij Kruidvat filialen met een derde Catrice schap
- Blijven niet muurvast zitten omdat de lipsticks vrij romig zijn (020 is romiger dan 120)

De Catrice Ultimate Stay lipsticks zijn leuke producten, maar ik merk geen verschil met de 'normale' lipsticks die Catrice verkoopt. De kleuren zijn mooi en brengen fijn aan, en €4,99 is lekker budget. Jammer dat ze niet in alle Kruidvat filialen verkrijgbaar zijn.


Dit is de Catrice Made To Stay smoothing lip polish. De kleur die ik gekocht heb heet 030 Strawberry's Secret. Een prachtige rood roze kleur, zoals de huls al aangeeft. 


Catrice belooft drie voordelen: De kleur van een lipstick, de houdbaarheid van een lipstain en de glans van een lipgloss. Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar dit product. Deze lip polish doet me ook ergens denken aan de Rimmel Apocalips. We zullen zien of deze van Catrice in de buurt komen! 

De applicator is erg fijn, Niet te groot, dus je kan er erg makkelijk mee werken. Ook heeft het een hele fijne vorm die erg precies aanbrengt. Zo op het eerste gezicht ziet het er allemaal goed uit. 

De swatch van 030 Strawberry's Secret. Een erg mooie kleur maar zeker niet zo fel als op het eerste gezicht lijkt als je alleen naar de huls van de Made To Stay lip polish kijkt.  

De lip polish op de lippen: gewoon een dood normale lipgloss. Hij dekt niet zoals ik verwacht had tijdens het swatchen. 


Voordelen:
- Mooie verpakking
- Fijne applicator
- Lippen lijken verzorgd
- Verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister
- €4,99 is niet duur voor een fijne lipgloss
- De lip polish slijt mooi

Nadelen:
- Geen goede pigmentatie
- 030 Strawberry's Secret blijft maar een uur goed zitten
- Er blijft maar een lichte waas van het product over op de lippen

Al met al een leuke lipgloss. De kleur 030 is misschien iets te licht en te weinig gepigmenteerd om een stain-effect achter te laten op je lippen. Wel is het een fijne gloss die makkelijk aanbrengt en prettig en niet plakkerig op de lippen zit.


Ultimate Stay Lipstick - €4,99 - alleen verkrijgbaar bij Kruidvat filialen met een derde schap.
Made To Stay Lip Polish - €4,99 - verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister


7 opmerkingen:

  1. Ik vind die bruinige kleur je heel goed staan. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren staan je echt onwijs goed! Ik zag die nieuwe lipsticks laatst al liggen in de Kruidvat, en zat heel erg te twijfelen of ik ze mee zou nemen of niet. Uiteindelijk niet gedaan, maar nu ik deze foto's zie... Twijfel slaat weer toe! X - www.glowofbeauty.nl -

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, vooral de rode vind ik je ontzettend mooi staan <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'Looks Like Coral' vind ik een hele mooie kleur! Staat je ook goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle drie de producten vind ik je mooi staan! Lijken mij fijne producten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!