woensdag 19 november 2014

Review | Primark Sunkissed Palette

De kleding van de Primark kennen we allemaal wel, maar de make-up wordt  vaak nog een beetje onder gewaardeerd. Het budget merk heeft een aantal grote beauty schappen in de winkel staan die vol liggen met producten van matige kwaliteit. Maar soms, heel soms, liggen er pareltjes van items tussen...



Het palette bestaat uit acht oogschaduws, een bronzer en twee kwastjes. De kwastjes zijn kwalitatief niet zo goed, maar voor een beginner die nog niet veel losse kwasten heeft kunnen deze kwastjes wel van pas komen.




Ik vind deze kleuren heel goed uitgekozen, je kan er een hele subtiele look mee maken, maar je kan ook de donkere kant op met een smokey eye. Wat ik wel jammer vind is dat er geen matte oogschaduw tussen zit!



De swatches zijn echt prachtig! Hele goede pigmentatie en zo op het eerste gezicht valt de shimmer heel erg mee! Wel is de oogschaduw best zacht en korrelig. Ik zou dit palette niet mee nemen onderweg, dan zal die denk ik kapot gaan in mijn tas, zo zacht zijn de oogschaduws.. 



De bronzer is ook heel erg goed gepigmenteerd. Links is een uitgevaagde swatch, dus zoals je de bronzer zou aanbrengen op je gezicht. Rechts is de swatch direct vanaf mijn vinger. Wat een pigment zeg! Mooi ook dat er kleine shimmers in zitten, dat geeft zo'n mooie glow!


Het is echt een prachtig palette voor een zeer lage prijs, dat is altijd goed natuurlijk!



8 opmerkingen:

  1. Het palette ziet er goed uit! Hele mooie kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi palet! ik ga deze week nog ff bij de primark kijken! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat die heel zacht is maar het uiteindelijke resultaat is wel mooi, lekker goedkoop ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, dus dat wordt alleen thuis gebruiken/opmaken.
    Ik vind ze er wel mooi uit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een heel goede kwaliteit voor die prijs inderdaad! Ik kan met dit weer ook wel een beetje 'sunkiss' gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaaauw, de kwaliteit is echt super. Zie steeds meer mooie make-up producten van de Primark. Zelf nog nooit make-up van gehad, maar daar moet snel eens verandering in komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!