maandag 10 november 2014

Shoplog | Kruidvat en H&M


Sinds het derde schap van Catrice en Essence is gelanceerd in verschillende Kruidvat filialen heb ik een aantal producten op mijn verlanglijstje staan. Vaak waren de producten die ik wilde hebben uitverkocht, maar afgelopen week niet! Ik kocht een paar dingen die ik al een tijd wilde hebben en die laat ik vandaag graag aan je zien!

Voordat ik naar het Kruidvat ging liep ik even de H&M binnen, en daar zag ik deze leuke sieraden. Een ketting met zo'n staafje in het midden wilde ik al heel lang, alleen kon ik nergens een mooie vinden, tot ik er bij toeval tegenaan liep bij de H&M. En voor €3,99 kon ik deze ketting niet laten liggen. De oorbellen en ringen kostte €2,99 dus die rekende ik ook af!


Voor deze twee producten ging ik naar de Kruidvat. Het Essence How To Make Your Face Wow palette was al een aantal weken uitverkocht helaas, maar toen ik afgelopen week mijn favoriete drogist binnenliep waren alle schappen bijgevuld, ik was dus als een kind zo blij.  Het palette kost €5,99 en is alleen te verkrijgen bij de Kruidvat filialen met het derde schap. De blush komt uit de ROCK OUT!! Limited Edition lijn van dit moment, speciaal voor de MTV EMA's.  Na al die positieve reviews van o.a. Vera Camilla kon ik deze blush/highlighter niet laten liggen!


De Essence All About Matt primer en poeder gebruik ik al een hele tijd en bevallen me heel goed! De oil control make-up base begint langzaam op te raken dus ik kocht alvast een back-up. De fixing compact powder viel laatst uit mijn tas en heeft het maar voor de helft overleefd, zoals al te lezen was in mijn FOTD.  Dit werkt absoluut niet fijn en voor de prijs hoef ik het niet te laten dus kocht ik een nieuwe! De primer kost €3,29 en de poeder kost €2,99 en is gewoon te verkrijgen in het 'normale' Essence schap. 


Deze twee prachtige lakjes van Catrice kon ik ook niet  laten liggen en kosten €3,59 per stuk.
Links: Liquid Metal 03 Satin Ballet Shoes
Rechts: Lillion Brilliance 04 Lost 'N Roses


Deze twee vrolijke lakjes van  Sinful Colors gingen ook mee. De groene lak heet Mint Apple en de roze heet Island Coral en kosten allebei €1,99. De Sinful Colors lakken zijn verkrijgbaar bij geselecteerde Kruidvat filialen.



Je zou het misschien niet verwachten, maar Kruidvat heeft ook hele fijne geurkaarsen die €3,99 per stuk kosten. De kaarsen geven een hele fijne geur af, zowel de vanille als de apple cinnamon variant. Ik had ze al eerder gekocht en omdat ze zo fijn zijn heb ik er nog een aantal ingeslagen. De kaarsen branden ongeveer 60 uur lang. Als ze op zijn kun je ze ook nog gebruiken als bewaar pot, want er zit een luchtdichte deksel op. Multifunctionele geurkaarsen, heerlijk voor de winter!



Deze lipstick stond helemaal niet op mijn verlanglijstje maar kwam ik per toeval tegen. Wel zag ik hem al een paar keer voorbij komen bij een aantal beauty bloggers en die waren allemaal erg enthousiast. Nadat ik in de winkel een swatch maakte was ik ook verkocht, wat een plaatje is deze lipstick van L'Oréal zeg! Hij kost €14,99 en komt uit de Collection Exclusive Pure Reds en dit is de kleur Laetitia's Pure Red. 


Ik ben echt super blij met alles wat ik gekocht heb en ik ga een van jullie binnenkort ook blij maken want ik heb een aantal van de bovenstaande producten twee keer gekocht, dus hou de blog goed in de gaten!!


Welk product zou jij graag willen winnen?

8 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! De Rock out blush is zo mooi en de poeder heb ik ook en die is ook heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lakjes van Catrice zien er mooi uit! De lipstick heb ik ook en ben er zeer tevreden over. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items! Die productjes van Essence zien er zo schattig uit ^^ en die ananas oorbellen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een super mooie items heb je gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De geurkaarsen van Kruidvat heb ik nog niet geprobeerd, maar zo te horen zijn ze erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen. Die pakjes van Catrice zien er mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het essence palette lijkt mij erg mooi. Leuke aankoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!