vrijdag 28 november 2014

Shoplog | Primark Almere! (beauty, home en assessoires)


Ik ben fan van de Primark, vooral door de assessoires, beauty en home spulletjes! Na een lange tentamenweek en alweer veel leren voor de tweede periode vond ik dat ik wel weer eens mocht shoppen bij de Primark, mijn aankopen ga ik vandaag aan je laten zien!



Alvast een overzichtje van wat ik gekocht heb, hieronder laat ik de items wat meer gedetailleerd zien!

Ik kocht op aanranden van een vriendin de Warm Winter Berry geurkaarsen. Ze ruiken in het blik al heerlijk dus ik ben benieuwd hoe ze gaan ruiken wanneer ik de kaarsen aansteek! Deze kosten €4 per stuk.


Ik kocht ook het Sunkissed Palette (€3,50) - de review hiervan kan je hier lezen- , vanille geurstokjes (€1,50) en een legging (€2,00).  De geurstokjes had ik al in de hal staan en verspreiden een heerlijke geur, dus kocht ik vast een back-up voor wanneer de oude geurstokjes op zijn!




Ook kocht ik reinigingsdoekjes voor de gevoelige huid (€1,50 voor een duo verpakking). Deze vind ik altijd erg handig als ik bij mijn vriend slaap, dan hoef ik niet al mijn 'normale' reinigingsproducten mee te slepen! Ze werken erg goed en halen ook de oog make-up prima van mijn gezicht af.

Sjaals zijn met dit weer onmisbaar! Ik heb al een sjaal zoals deze maar dan  rood/zwart geruit. Ik vind hem zo fijn dat ik hem heel erg vaak draag, maar een beetje afwisseling kan ook geen kwaad. Deze groene met rode variant ging dus snel mijn winkelmandje in. Echte kerstkleurtjes, helemaal leuk voor de winter!


Als laatste kocht ik deze super zachte microdeken! Ik heb zo'n deken al in het lichtblauw, maar deze kleur vloekt heel erg met een van mijn dekbedovertrekken dus kocht ik hem ook in het grijs, dat past overal bij! De blauwe heb ik nu lekker op de bank liggen, daar kruip ik 's avonds heerlijk onder tijdens het tv kijken / bloggen / leren. Deze deken is zo lekker warm, is ongelofelijk groot (235 cm bij 260 cm) en kost maar €16, da's echt heel goedkoop voor zo'n onwijs grote deken. Echt een aanrader dit!


Welk item staat op jouw Primark wishlist? 


3 opmerkingen:

  1. Ik vind die sjaal echt super!! X
    Leuke shoplog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en fijne items heb je er bij! Vooral de sjaal vind ik erg tof! Het dekentje voor over het bed lijkt mij heerlijk zacht en warm, super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!