woensdag 11 februari 2015

Review | Catrice Luminous Lips 030 Undercover Nude en 080 Don't Mind The Pink


Vandaag heb ik een review voor jullie van de nieuwste Catrice lipcollectie! De Luminous Lips lipsticks zouden een verzorgende werking hebben met een medium pigmentatie. Klinkt veelbelovend, maar ben ik na het testen nog steeds enthousiast? 



De hulsen zien er strak uit. Handig dat ze een andere kleur hebben dan de 'normale' Catrice lipsticks. Nu is makkelijk te zien dat dit toch ├ęcht andere lipsticks zijn dan normaal.  Ik moet zelf wel even wennen aan de kleur van de huls, maar het ziet er zoals ik van Catrice gewent ben weer luxe uit.


De twee kleuren die ik meenam: 030 Undercover Nude en 080 Don't Mind To Be Pink. Een neutrale en een roze kleur. Ik ben benieuwd hoe deze er uit zien op de lippen.

Maar eerst een swatch! Links boven zie je Undercover Nude en rechts onder zie je Don't Mind The Pink. Nu zie je duidelijk dat de lipsticks een medium dekking hebben. Ze hebben een romige textuur met een subtiele glans.

Full Face 030 Undercover Nude

080 Don't Mind To Be Pink


Ik vind dit hele leuke nieuwe producten. De lipsticks blijven niet heel goed zitten, maar dat is ook te verwachten met zo'n textuur en dekking. Ze geven wel een klein beetje een stain effect en slijten gelijkmatig waardoor je de lipstick ook weer makkelijk kan bijwerken.

De romige textuur zorgt volgens mij ook echt voor een verzorgend effect. Ze voelen heel fijn en comfortabel aan op de lippen.

De Luminous Lips zouden er ook voor moeten zorgen dat mijn lippen voller lijken maar daar merk ik eerlijk gezegd heel weinig van. Erg vind ik dat niet want al met al hele leuke producten!

Je leest het al: ik ben ook na de review enthousiast.


De Catrice Luminous Lips lipsticks zijn verkrijgbaar bij het Kruidvat en de Trekpleister en kosten €3,99 per stuk. 

Heb jij deze lipsticks al geprobeerd?
X

7 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie glans! En de kleuren zijn heel draagbaar, mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze je allebei heel erg mooi staan! Potverdikke, ik was vandaag nog in de kruidvat. Als ik dit geweten had, had ik die nude kleur meegenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de nude kleur echt heel mooi bij je staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Catrice heeft altijd hele mooie lipsticks! Ik vind vooral de laatste je erg goed staan <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Undercover Nude vind ik een prachtige tint! Die zou ik zelf ook wel willen hebben ;-) Beiden staan je erg goed, meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zijn ze! Allebei de kleuren staan je erg goed. Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!