dinsdag 9 augustus 2016

Fashion | Slip on sneakers

Ik hou van sneakers. Vooral Nikes heb ik de afgelopen jaren veel gedragen. Ze zitten heerlijk, lopen lekker en staan (vaak) overal bij. Toch heb ik een nieuwe liefde ontdekt op schoenen gebied: slip ons. Sneakers die je zo kan aantrekken, zonder veters en ook deze schoeisels zitten heerlijk. Vandaag laat ik je een paar toffe inspiratiefoto's zien en deel ik een paar shopping links. 



Onderstaande afbeeldingen heb ik gevonden op Pinterest.com. 
 







Natuurlijk kan ik deze blogpost niet afronden zonder een paar fijne shop linkjes te delen!

Marco Tozzi via Zalando  (deze schoenen heb ik zelf ook en ze zijn geweldig)


Steve Madden via Asos.com

Vans via Sarenza


Ted Baker via Asos

Victoria slip ons via Sarenza



Wat vindt jij van slip on sneakers?

Liefs Janniek ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!